Thursday, 3 May 2018

Black dari Banting, Selangor...

[edit pada 31 Julai 2017 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]
lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,

Syukur kepada-Mu Ya ALLAH, sekali lagi kami telah berjaya dengan izin-Mu Ya ALLAH..kalini aku layan solo lg sbb nk tukar bom je...jom layan gambar mana yg ada ok...


electric pump...

ada wayar yg di shortkn ke grounding disitu...

lg close-up wayar tu...

bukti...



Pemilik kereta ini sebenarnya sangat2 sukakan kereta beliau kerana kereta ini amatlah jimatnya dalam penggunaan petrol...sebab tu lah beliau bersungguh2 menjaga kereta tersebut...

"Sememangnya kt muka bumi ni ramai manusia kaki penipu pembelit dan segala bagai...kadang tu ada juga yg jenis buat xreti je & selamber buat muka x malu bila berdepan...bukan nk ungkit tapi dh memang itu adalah HAK...tp xpe, aku redha je kerana ALLAH S.W.T Maha Berkuasa KeAtas Segala2nya..."

Ya ALLAH, sesungguhnya aku benar2 bersyukur kepada-MU YA ALLAH...sungguhpun kami ini dilabelkan sebagai Pomen Cap Ayam yg mana kami tidak memiliki sebarang sijil kelayakan, kami tetap berjaya membaikpulih kenderaan ini YA ALLAH...sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa Ke Atas Segala-galanya YA ALLAH...
Syukur Pada-MU Ya ALLAH kerana Engkau telah mempermudahkan urusan tersebut...

Pomen Pokok Ceri @ Atan - 0106315942

Wednesday, 11 April 2018

set MODULATOR untuk dijual

[edit pada 31 Julai 2017 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]
lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,


Ada satu ( 1 ) set MODULATOR a.k.a set ROBOTIC Savvy AMT untuk dijual...harga RM1,800...condition terpakai & tiada leaking...harga untuk barang sahaja...pos atau pemasangan ditanggung pembeli...kalau harga barang baru tp lupus rm2,800...barang yg betul2 baru memang xde dah sebab dah xde buat lg dah...
1


2

3

4

Jikalau berminat call @ wasap 010-6315942

Pomen Pokok Ceri @ Atan - 0106315942

Monday, 19 March 2018

Si HIJAU dari Kajang / Bandar Saujana Putra Part 2

[edit pada 31 Julai 2017 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]
lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,

Syukur kepada-Mu Ya ALLAH, sekali lagi kami telah berjaya dengan izin-Mu Ya ALLAH..kalini aku layan berdua dengan assistant krn kerja2nya agak berat jgk...lagipula ini adalah temujanji kedua utk kereta ni, tu yg aku buat PART 2, hehe...jom layan gambar mana yg ada ok...



permulaan...

bukti...

berterabur tu, hehehe...

oilsump locknut baru + special opener...

oilsump locknut baru special opener 2...

kewajipan menjaga kebersihan alam sekitar dgn mengasingkan sisa (minyak auto terpakai)...

buh dlm plastik pastu buang kt tempat buangan sisa, hehehe...

clutch pump yg telah siap dicuci + clutch pump repair kit...






"Sememangnya kt muka bumi ni ramai manusia kaki penipu pembelit dan segala bagai...kadang tu ada juga yg jenis buat xreti je & selamber buat muka x malu bila berdepan...bukan nk ungkit tapi dh memang itu adalah HAK...tp xpe, aku redha je kerana ALLAH S.W.T Maha Berkuasa KeAtas Segala2nya..."

Ya ALLAH, sesungguhnya aku benar2 bersyukur kepada-MU YA ALLAH...sungguhpun kami ini dilabelkan sebagai Pomen Cap Ayam yg mana kami tidak memiliki sebarang sijil kelayakan, kami tetap berjaya membaikpulih kenderaan ini YA ALLAH...sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa Ke Atas Segala-galanya YA ALLAH...
Syukur Pada-MU Ya ALLAH kerana Engkau telah mempermudahkan urusan tersebut...

Pomen Pokok Ceri @ Atan - 0106315942

Sunday, 11 March 2018

Si HIJAU dari Kajang / Bandar Saujana Putra Part 1

[edit pada 31 Julai 2017 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]
lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,

Syukur kepada-Mu Ya ALLAH, sekali lagi kami telah berjaya dengan izin-Mu Ya ALLAH..kalini aku layan solo lg sbb kerosakan yg perlu dibaiki untuk kalini kecil je...jom layan gambar mana yg ada ok...




bukti 1...

ada 2 ekor kura2 dlm besen tu...

setelah cuci...gambar sebelum cuci terlupa nak snap...

bukti...

lg gambar selepas...






"Sememangnya kt muka bumi ni ramai manusia kaki penipu pembelit dan segala bagai...kadang tu ada juga yg jenis buat xreti je & selamber buat muka x malu bila berdepan...bukan nk ungkit tapi dh memang itu adalah HAK...tp xpe, aku redha je kerana ALLAH S.W.T Maha Berkuasa KeAtas Segala2nya..."

Ya ALLAH, sesungguhnya aku benar2 bersyukur kepada-MU YA ALLAH...sungguhpun kami ini dilabelkan sebagai Pomen Cap Ayam yg mana kami tidak memiliki sebarang sijil kelayakan, kami tetap berjaya membaikpulih kenderaan ini YA ALLAH...sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa Ke Atas Segala-galanya YA ALLAH...
Syukur Pada-MU Ya ALLAH kerana Engkau telah mempermudahkan urusan tersebut...

Pomen Pokok Ceri @ Atan - 0106315942

Monday, 26 February 2018

Kuala Sg. Baru, Melaka

[edit pada 31 Julai 2017 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]
lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,

Syukur kepada-Mu Ya ALLAH, sekali lagi kami telah berjaya dengan izin-Mu Ya ALLAH..kalini aku layan solo je utntuk membaikpulih savvy amt milik bro Faisal...jom layan gambar mana yg ada ok...


kekotoran yg jelas...

bukti...

dah dibongkar...

tgk cara solder tu, dasat...

dasat...

kotor siap berminyak tu...

rehat jap sblm siap...


"Sememangnya kt muka bumi ni ramai manusia kaki penipu pembelit dan segala bagai...kadang tu ada juga yg jenis buat xreti je & selamber buat muka x malu bila berdepan...bukan nk ungkit tapi dh memang itu adalah HAK...tp xpe, aku redha je kerana ALLAH S.W.T Maha Berkuasa KeAtas Segala2nya..."

Ya ALLAH, sesungguhnya aku benar2 bersyukur kepada-MU YA ALLAH...sungguhpun kami ini dilabelkan sebagai Pomen Cap Ayam yg mana kami tidak memiliki sebarang sijil kelayakan, kami tetap berjaya membaikpulih kenderaan ini YA ALLAH...sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa Ke Atas Segala-galanya YA ALLAH...
Syukur Pada-MU Ya ALLAH kerana Engkau telah mempermudahkan urusan tersebut...

Pomen Pokok Ceri @ Atan - 0106315942